بازگرداندن کالا در لگراند
روند بازگرداندن کالا
به اطلاع میرساند کلیه محصولاتی که گزینه گارانتی را به همراه دارند، در صورت احراز خرید از سایت دنیز شبکه فقط تحت شرایط زیر بازگردانده میشوند.
- جعبه محصول بدون هرگونه خط و خش و دقیقا به مانند شرایط اولیه خود باید باشد.
- مخدوششدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه تی پی لینک یا عدم تطابق سریال دستگاه با سریال روی جعبه موجب ابطال گارانتی میشود.
- توجه : بدیهی است که سرعت پایین اینترنت به سایت برقچی مربوط نبوده و به هیچ عنوان جزو گارانتی محسوب نمیشود و باید از شرکت ارائه دهنده اینترنت پیگیری شود.
- هر گونه اپدیت فریم ور که منجر به ایجاد تغییرات جدید در محصول شود مورد تایید نیست و گارانتی را باطل میکند.
- بازکردن یا دستکاری سختافزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بینرفتن نرمافزار داخلی دستگاه تی پی لینک موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
- خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، ورود مایعات به داخل دستگاه، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گردوغبار بسیار زیاد یا رطوبت، زنگزدگی یا سولفاتهشدن قطعات، اتصال پورت تلفن به برق، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیر اصلی مشمول خدمات و ضمانت نمیباشد.
- مشتری بایستی بعد اظهارکردن عیب دستگاه به صورت فیلم گرفتن از محصول با ذکر توضیح خرابی و سریال نامبر دستگاه و ارسال آن به واتساپ شرکت، با هماهنگی مسئول مربوطه میتواند محصول خود را در اختیار قرار داده تا عملیات مربوطه (ارائه دستگاه جایگزین، تعویض دستگاه، عودت دستگاه بهروز شده و …) در اسرع وقت روی دستگاه صورت گیرد.
- هزینه های مربوط به رفت و برگشت کالا جهت تست به دفاتر خدمات پس از فروش با مشتری میباشد.
- متعلقات دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
- باتریها دارای سلولهای مصرفی میباشند که به مرور زمان از عمر این سلولها کاسته میشود و این به معنای استهلاک طبیعی است. لذا کاهش ظرفیت شارژ باتری بر اثر استهلاک طبیعی مشمول ضمانت نیست.
- خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی و یا شماره تلفن، مراتب را به بخش خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار اطلاع دهید؛ در غیر این صورت تمامی عواقب احتمالی به عهده مشتری خواهد بود.
- هرگونه آسيبديدگی ايجادشده به دليل بستهبندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتی بابت آن ندارد.
- در صورت تهیه تجهیزات پیش نیاز استاندارد و مورد تایید و پایدار بودن شرایط مورد نیاز، اگر بعد از راه انداری دستگاه، چراغ LOS در مودم های فیبر نوری و چراغ DSL در مودم های DSL، همچنان چشمک بزند.
- محصولاتی که شامل گارانتی شرکت دیگر هستند، در صورت خرابی یا بروز هر نوع مشکل فقط بایستی گارانتی شرکت مربوطه پیگیری شود.
- لازم به ذکر است که برقچی هیچ گونه مسولیتی در قبال صحیح بودن اطلاعات فنی محصولات و مقالات مجله نمیپذیرد و بیننده بایستی قبل از خرید، از دیگر سایت ها و یا توسط مکالمه تلفنی با کارشناسان سایت، از صحت اطلاعات مطمئن شود.